fredag 16 april 2010

9.

Jag kom sent till föreläsningen den där fredagsmorgonen.


6 kommentarer:

  1. Det ble hvor fint som helst her, A. Virkelig. Tusen takk for at vi fikk være med i flyttekartongene en gang til. Det betyr veldig mye, mer enn du aner tror jeg.

    "Hur går man vidare från ett ingenting som känns som allting?"

    Du har en evne til å beskrive mine egne følelser på en så bra og nøyaktig måte at jeg mister pusten noen ganger.

    SvaraRadera
  2. Det blir så svårt att läsa när jag försöker läsa alla inlägg på en och samma gång!

    Sanna

    SvaraRadera
  3. Tackar ödmjukas för att än en gång få följa med i flytten. Dina ord berör oss mer än du kan förstå. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh du skriver så fint, så fint!

    SvaraRadera
  5. Underbart mail att vakna till. Tack!
    Tack för att jag får läsa dina fina berättelser, ord och tankar. Tack för att delar med dig och tack för att du klär mina tankar i ord. puss

    SvaraRadera
  6. M: Tack finaste för att du vill fortsätta läsa!

    Anonym: Åh, du får läsa ett i taget finis (eller precis hur du vill)! <3

    Helene: Tack så jättemycket! Det betyder massor för mig!

    novemberrus: Tack så himla mycket!

    Sofie: Det gör mig så himla glad att du vill fortsätta läsa. Tack!

    SvaraRadera