torsdag 17 juni 2010

39.

Jag tog med mig två böcker till stranden idag. "Är det någon där?" är skriven av Marian Keyes och ser ut såhär:
Det är en sån där bok som passar väldigt bra på sommaren. Det är en bok som liksom vänder blad av sig själv. Den är fruktansvärt sorglig, på ett himla fint sätt. Det är 550 sidor om ungefär det här:

Den andra boken är skriven av Gunnar Ardelius och heter "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket". Det borde nästan finnas en lag som säger att alla måste läsa den boken, så viktig är den. För man känner verkligen något när man läser och jag tror inte att det spelar någon roll om man har älskat så att hjärtat nästan ska spricka eller om man fortfarande undrar om man någonsin kommer att bli kär och hur det känns att älska och vara älskad.

6 kommentarer:

  1. Båda böckerna är underbara och fick mig att blå tårögd. Fint, fint, fint!

    SvaraRadera
  2. ihhhh den andra boken är så otroligt fin den nedersta alltså!

    SvaraRadera
  3. Båda böckerna har jag läst, den första är underbarast. Den tycker jag verkligen är ett måste. Så.Jävla.Bra.

    SvaraRadera
  4. Så himla bra böcker! Känns i hjärtat när man läser dem.

    SvaraRadera
  5. Su: Åh, ja så fina!

    Lisa: Ja, den är fantastisk!

    Anonym: Åh ja, den är också ett måste, självklart!

    Anna: Verkligen, båda två är fullkomligt fantastiska!

    SvaraRadera
  6. Jag har nog aldrig gråtit så mycket som när jag läste marian keyes boken. åh.

    Den andra boken gör att man förstår kärlek så mycket bättre.

    Ps Jag älskar din blogg Ds

    SvaraRadera