söndag 9 maj 2010

21.



7 kommentarer:

  1. Så är det. Det är fantastiskt med sådana som kan sätta ord på sanningar, stora eller små.
    Du är en sådan.

    Puss och kram och kram.

    SvaraRadera
  2. Hvordan kan det sies bedre?

    SvaraRadera
  3. sv: jag bor inte heller i göteborg haha! jag bara tänkte om jag skulle flytta dit någon gång. var bor du raring? puss! <3

    SvaraRadera
  4. väldans fina ord!
    är det du som skrivit de? :)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du följt med mig, det tackar jag tusen gånger om för, givetvis även för din fina kommentar. Tack.

    jag tittar faktiskt in här då och då, när jag vill läsa någonting vackert.

    SvaraRadera
  6. Hanna: Tack så himla mycket finaste!

    Puss!

    M: Jag tror inte att det kan sägas bättre.

    Lisa: Haha, men om vi båda bodde i gbg, då skulle vi fika.

    ellinor: Åh, jag vet! Det är inte jag som har skrivit, det är Karin Stensdotter, ur boken "Arnes kiosk, en roman om kärlek".

    H: Ja, precis!

    E: Och jag är glad att jag får läsa. Och himla glad för att du läser ibland, så klart.

    SvaraRadera