fredag 11 februari 2011

122.

Jag vill att han ska tycka om mig.

7 kommentarer:

  1. Åh.

    Jeg også. Det er nesten det eneste jeg vil.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också att han ska tycka om dig

    SvaraRadera
  3. Kolla gärna in min blogg www.onlydaydreams.blogg.se !

    Det är din förtjänst att jag startade den. Och jag känner på mig att det kommer bli så mycket enklare när man får skriva av sig lite. Du verkar vara en jättefin tjej och jag önskar dig all lycka i livet!

    SvaraRadera
  4. A: ♥

    M: åh, jag vet fina!

    Emma: åh, så fint ♥

    Anonym: oj så fint! jag ska titta genast! jag hoppas den kan bli lite som min blogg är för mig, lite som världens mysigaste ställe att besöka när livet är lite upp och ner.

    SvaraRadera
  5. och jag vet inte vad jag vill om jag tänker efter. hjärtat och hjärnan vill ju bara så olika.

    SvaraRadera