söndag 16 januari 2011

107.

Idag vaknade jag upp i min säng i min lägenhet efter ungefär fyra veckor med turkost vatten, vita stränder och sol varje-varje dag. Jag har läst tolv böcker, vaknat med soluppgången, ätit massor, ätit ingenting, skrivit en del och längtat efter någon som säkert kysser någon annan.

Det känns inte alls bra att vara hemma. Men ni, som konstigt nog har blivit några fler medan jag har varit borta, gör det lite lättare. Tack för världens finaste kommentarer ♥ (som jag så hemskt gärna vill svara på men jag hinner tyvärr inte just nu, förlåt).

7 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att du är tillbaka. Du skriver så himlans, himlans fint.

    SvaraRadera
  2. det var länge sedan jag var här men jag säger hej och hoppas att du har haft det bra och får det bra. kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det kjennes litt som om vi er en hel liten (stor) familie som bare har sittet her og ventet på at du skal komme tilbake og samtidig visst at du nok har hatt det veldig, veldig bra. Kjennes ikke det fantastisk å vite? Og at du er ønsket velkommen tilbake av oss alle sammen også?

    Håper du har det bra! Og ikke tenker altfor mye på han som sikkert kysser noen andre. (Jeg tenker på ham hele tiden.)

    SvaraRadera
  4. Äntligen! Har saknat dina inlägg. ♥

    SvaraRadera
  5. välkommen tillbaka och det där lät inte helt fel precis.

    SvaraRadera