fredag 21 januari 2011

112.



Jag har publicerat den här låten minst två gånger tidigare. Jag älskar den här låten. Det var den jag lyssnade på morgonen efter att jag hade träffat honom för allra första gången.

Och det här är så töntigt jag vet, men jag minns fortfarande att det kändes som att mitt liv aldrig skulle bli samma igen. Jag skulle fylla 21, det var alldeles vitt på gatorna och hela jag var fylld av en känsla av att allting var för bra för att vara sant fast ändå inte.

Fast egentligen så var det ju det.

4 kommentarer:

  1. detta är den finaste blogg jag har vart med om! och låten, åh.

    SvaraRadera
  2. finaste a, har du sett det här: http://www.rabensjogren.se/Pa-gang/Bloggar/Raben--Sjogren/Dates/2010/8/Tisdag/

    antagligen har du det, men åh. fint att gunnar ardelius kanske rentav smyger in här och läser ibland.

    SvaraRadera
  3. allra allra allra bästa florence.

    SvaraRadera
  4. hihi åh. och de är så bra!

    SvaraRadera