torsdag 1 juli 2010

46.


Idag började jag dagen med sovmorgon. Sedan gick jag en mysig promenad och när jag kom hem så tyckte mamma att vi skulle gå och köpa jordgubbar och nybakat bröd. Sen åt vi frukost. Jag och mamma kommer inte alltid så bra överens och därför är sådana här morgnar lite speciella.

Det är en speciell dag förresten. För idag ska jag titta på en lägenhet med ett förstahandskontrakt som jag kanske ska få ta över. Jag trodde inte att förstahandskontrakt existerade i Lund. Om jag får lägenheten så ska jag fylla en hel kundvagn med tavelramar och sedan ska jag fylla mina väggar med känslor.

6 kommentarer:

  1. låter underbart! frukosten ser jättegod ut också!

    SvaraRadera
  2. Så trevligt med frukost och promenad. :) Håller tummarna för att du får lägenheten också. :)

    SvaraRadera
  3. åh tack så hemskt mycket fina du!

    SvaraRadera
  4. Oj, trodde inte du pluggade i Lund! ^^ Det är hemskt nära där jag bor. Jag ska kanske också plugga i lund till hösten. Gjorde det i våras också. Vi får se om jag kommer in ^^

    SvaraRadera
  5. din blogg är så fin och idag när min tomhet överväldigar mig kan jag läsa dina inlägg och få perspektiv. tack.

    SvaraRadera
  6. Lisa: Åh, det var den! Frukost är nog lite av det mysigaste på hela dagen om jag tänker efter.

    Ponyo. Åh, tänk att jag fick den! En himla tur!

    Freja: varsågod!

    A: Åh, jag hoppas att du kommer in. Lund är så fint och så mysigt och så bra tycker jag!

    lina: åh, tack lina. din kommentar betyder massor för mig. tack!

    SvaraRadera