lördag 31 juli 2010

59.


Fina ni. Tänk att igår så fick jag nycklarna till lägenheten som från och med då är min. Nu ska allting bara bli vitt och sedan ska jag spika upp ungefär oändligt med känslor på väggarna. Det senaste dygnet har ni kommenterat så fint här att jag liksom inte vet var jag ska ta vägen.

Ibland är det som att jag fastnar, och jag har svårt att sluta tänka på allt som jag hatar med mig själv. Det finns egentligen inget slut, det finns liksom bara en evighet av hat som aldrig vill lämna mig. När jag försöker tänka på det som jag tycker om med mig så går det jättejättesnabbt, fast oftast går det inte alls.

Jag vill nog mest bara säga tack för att ni är så fina. Det betyder så himla mycket för mig att ni läser och kommenterar. Jag önskar att jag kunde få er att förstå precis hur mycket och jag önskar att jag kunde ge er mer, för ni förtjänar allt.

(och jag vill berätta så mycket mer om honom, min längtan, men jag måste nog bara samla mig lite först)

2 kommentarer:

  1. hatar att det alltid ska vara så mycket enklare att se felen med sig själv i stället för de bra sidorna. Hade en period för något år sen som jag inte såg mycket possitivt med mig själv. Inte rent utseende mässigt utan mer om hur jag var som person. Som tur är lyckades jag komma över det ganska snabbt och nu tänker jag inte på det så ofta alls. Hoppas att även du kommer över att hata dig själv för du verkar vara en fin människa!

    SvaraRadera
  2. kramar kramar du är finast. vad kul att du fått en lägenhet! längtar tills den dagen jag får mig en alldeles egen också.

    SvaraRadera