söndag 26 september 2010

75.


På onsdag skriver jag terminens första tenta. Sedan ska jag springa till närmaste bokhandel och köpa den här boken. Jag hade liksom helt missat att han som skriver lite finare än nästan alla andra i hela världen har skrivit nytt. Bara kärlek kan krossa ditt hjärta heter den och jag vet redan nu att den är miljoner gånger bättre än jag ens kan föreställa mig. Jag tycker att alla ni som inte skriver tenta på onsdag ska springa och köpa den redan imorgon.

Och har ni inte läst hans första bok, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, så bara måste ni göra det också. Kanske helst först. Jag har skrivit om den här.

6 kommentarer:

  1. den boken är så fin åhhh. den första boken.

    SvaraRadera
  2. åhh, jag köpte den på bokmässan och jag blev alldeles lycklig när jag såg den. Och jag känner att varje ord är bland det finaste som finns. Jag har burit runt på den oavbrutet sedan den hamnade i väskan, ligger framför mig nu och jag vet egentligen inte varför jag sitter här.
    Kanske för att växla från fina ord till andra helt otroligt fina ord. Du skriver fantastiskt. Bara så att du vet.

    SvaraRadera
  3. Lisa. åh, verkligen!

    Lisa: Åh, det är var så himla fint att läsa, det betyder så himla mycket för mig! Massor med tack!

    j: åh, att det är!

    SvaraRadera
  4. men åh, inte visste jag att han hade skrivit en ny bok. den måste jag bara ha, med det samma.

    och tack för en himla fin kommentar. jag blir så glad. tack. tack.
    hjärta.

    SvaraRadera
  5. Har du läst När du blundar tittar jag?

    SvaraRadera