söndag 19 september 2010

72.

Jag vill hata honom men det går inte.

7 kommentarer:

  1. jag vill inte hata honom. men jag vill älska lite, lite mindre. det går inte heller.

    SvaraRadera
  2. jag tror att jag förstår. exakt!

    SvaraRadera
  3. Jag har just hittat din blogg, och jag gråter medan jag läser för det är så fint och är så sorgligt, och jag känner igen mig så väl för jag vill också glömma, bara GLÖMMA, för annars gör det så jävla ont, och jag undrar hur länge jag klarar av den här smärtan och när kommer egentligen glömskan?

    SvaraRadera
  4. fina, musiken du lyssnar på är alltid så vacker. om du orkar och känner för det. får du gärna tipsa mig om lite musik du brukar lyssna på. tror vi gillar samma sort!

    solstormar!

    SvaraRadera
  5. hjälp så vackert du skriver
    precis som alltid

    SvaraRadera
  6. lina: åh, jag tror att jag förstår vad du menar.

    n: jag tror också att du förstår.

    Wallflower: åh, tack och åh, jag undrar också jättejättemycket. det känns lite som att tar ungefär en evighet, fast jag tror ändå att det blir lite, lite mindre outhärdligt snart.

    n: jag vill hemskt gärna göra en lista. jag har ungefär tusen miljoner listor på spotify men just nu har jag så himla fullt upp att jag inte hinner lägga upp någon. men snart! (ungefär nästa vecka)

    HEDDA: åh, tack så jättejättemycket!

    SvaraRadera