söndag 5 september 2010

70.





6 kommentarer:

  1. vad heter låtarna fina du?

    SvaraRadera
  2. Vilka otrligt vackra låtar!
    Svar: Jag ska arbeta som volontär på ett barnhem och kommer att vara där i ungefär ett halvår.

    SvaraRadera
  3. du skulle inte vilja förklara för mig hur man lägger in youtubelänkar utan själva filmen?:)
    & fortsätt skriv massa fina inlägg:)

    SvaraRadera
  4. Så nydelig, nydelig musikk.

    Og til am: I html-koden (tror jeg det heter) bytter du ut 385 med 25 (det står nesten på slutten av koden). Vips er den bare en liten strek! :)

    SvaraRadera
  5. n: båda låtarna är från Steget. Den första heter Jag skulle dö för dig, och den andra heter Vad ska jag göra.

    Svar: åh, det låter så himla bra!

    am: precis så som M skriver här nedan så ändrar man i den där långa html-koden. Någonstans i slutet på koden står det ungefär såhär fast med andra siffror: allowfullscreen="true" width="350" height="25". Du ändrar siffrorna till 350 och 25 alltså om du vill ha som jag har här.

    Hoppas du förstår någonting, hör av dig annars! :)

    SvaraRadera