onsdag 1 september 2010

68.


Du har väl inte dåligt självförtroende frågar han. På en såndär evighets bråkdel av en sekund har ett skämt snuddat vid allvar. Jag undrar om det syns att jag inte vet vad jag ska svara. I sådana fall är du väldigt bra på att dölja det fortsätter han. Jag vet inte om det är något bra. Jag vet inte om det är en egenskap som jag borde vara stolt över. Sen skrattar vi.

Vi pratar om att ljuga och han säger att han är dålig på att ljuga. Jag är nog bäst i världen på att ljuga. Fast det säger jag inte.

4 kommentarer:

  1. åh, vad du sätter orden i min mun. det där hände mig för tre dagar sedan. precis exakt det där. och det är så sorgligt hur mycket man kan låtsas, och hur mycket människor missar när de tror att de tittar på riktigt.

    himla söt bild. kram

    SvaraRadera
  2. Du skriver fortfarande som en ängel, sluta aldrig! Och från det lilla man kan se på din bild så verkar du vara otroligt vacker!!! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, verkligen. . Jag ska flytta till Ghana i Afrika.

    SvaraRadera
  4. tea: Äh, fint att du känner igen dig! Även om det kanske inte är så bra, så känns det liksom lite bättre om någon annan vet lite om hur man känner.

    Tack och kram!

    A: Åh, tack, det betyder så himla mycket för mig. Jag hoppas att du förstår det! Kramar!

    Stina: Åh, det låter så himla spännande! Vad ska du göra där? Hur länge ska du vara där?

    SvaraRadera