söndag 20 mars 2011

139.

Jag vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera. Det finns en anledning till det. Jag tror att jag måste försöka samla ihop mig själv lite innan jag kan skriva om det.

Men åh ni är så fina hela tiden. Jag är så himla tacksam för att ni stannar kvar här, att ni väntar på mig. Jag kan inte sätta ord på vad det betyder för mig.

En väldigt fin person lämnade en väldigt fin kommentar för några dagar sedan. En sån där som verkligen hittar rakt in, som stannar kvar där innanför revbenen. Och stannar kvar, det gör era ord ofta.

"jag känner ju inte dig, men varje gång jag hör låten lost (som är väldans fin) med anouk, så tänker jag på dig! förstå vad konstigt ändå, men så är det. om du har tid och lust borde du lyssna på den, lost gjord av anouk alltså."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar