måndag 7 mars 2011

136.

Även om jag har kysst en del pojkar som varit fina, även om jag har delat säng med några (inte så himla många, jag är oftast ganska försiktig när det kommer till att dela säng med någon) som har behandlat mig väl med mjuka händer och goda avsikter, och fastän de gjorde allting rätt och allt var fint så har jag nog alltid innerst inne undrat om det inte borde kännas mer än så.

Men när jag ligger nära honom så vill jag inget mer. Och jag tror kanske att det är meningen att det ska kännas så. För vissa av oss tar det lite längre tid att hitta dit. Lite längre tid att hitta honom.

4 kommentarer:

  1. Jag känner samma känsla, jag har legat alldeles förbi och kysst i sommarregn men.. magi? Har alltid tänkt att det borde vara lite mer än så.

    SvaraRadera
  2. jag har alltid undrat precis samma sak och jag tror jag kommit fram till något liknande svar.

    SvaraRadera
  3. åh, så himla himla fint och jag blir så himla himla glad.

    SvaraRadera
  4. h: precis, alltid den där känslan av att det inte är tillräckligt!

    discoveryourself: åh, fint!

    kim: åh, kim så himla himla fint att du fortfarande tittar in här ibland!

    SvaraRadera