söndag 24 april 2011

154.

- Hans sätt att kasta med huvudet bakåt när han skattar.
- Att han alltid kommenterar hur fint det är att vakna i min lägenhet (man vaknar nästan alltid med ljuset i ögonen om man har stora fönster utan persienner).
- Hur han lägger armen runt min midja för att visa att jag borde lägga mig ner bredvid honom.
- Att ligga på hans hallgolv mitt i natten när allting snurrar och han tar av mig mina skor innan han kysser mig.
- När vi har sällskap till centralen och han väljer omvägar "för att den vägen är finare".
- När han lägger sitt huvud i mitt knä (det är som att han går från man till pojke på en sekund).
- Att jag stod på tå och kramade honom i min hall innan han gick senast (vi brukar oftast bara säga hej-vi-ses utan kram)
- När han ringde efter nästan elva månader av längtan.

8 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir. Jag hoppas av hela mitt hjärta, att allt blir som du vill med J. Jag har väntat i 8 månader nu, jag vill så gärna sluta vänta, men det går inte. Så jag fortsätter väl att vänta.

    SvaraRadera
  2. jag har väntat i 5 år. Väntar fortfarande.

    SvaraRadera
  3. Man blir verkligen berörd av dina texter, den här kändes positiv. Ett fladdrande i magen, jag känner så igen mig i längtan.

    antagligen för att jag inte vågar fråga vad han vill, när jag ändå så ofta har honom brevid mig. Jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte helt hur jag ska börja. Jag hittade din blog igår och gjorde inget annat en att läsa alla dina 154 inlägg resten av kvällen. Du skriver så himla fint. Jag hoppas innerligt att J inser vilken supertjej du är. Åh vad jag önskar att du ska vara lycklig!
    Din blog gjorde ett enormt intryck på mig och jag var helt enkelt tvungen att skapa en egen blog och börja skriva igen. Ingen läser den men det gör inget, jag skriver ändå.
    Jag ville bara säga att du är otroligt inspirerande och vacker. Du är helt enkelt älskvärd - glöm inte det.

    SvaraRadera
  5. "- Att ligga på hans hallgolv mitt i natten när allting snurrar och han tar av mig mina skor innan han kysser mig."

    Åh. Magisk.Jeg vil også ligge på et gulv og kjenne at alt snurrer og ha verdens fineste gutt som tar sko og kysser. Og jeg ble så glad av å lese dette, for du fortjener å være lykkelig helt ut til fingertuppene.

    SvaraRadera