fredag 19 november 2010

89.

Ni är en del som har följt mig så himla, himla länge. Och ni vet ju att jag inte gärna skriver så mycket om hur många kilon vågen visar, om hur det påverkar mig ganska mycket. Jag har skrivit ett litet inlägg om just det som jag hoppas att ni vill läsa här: Anonym: "En onsdag såg jag i spegeln att min mage inte var helt platt"

530 742 skäl* är en väldigt viktig blogg som drivs av tjejjouren.se. Man kan ringa till tjejjourer nästan alla kvällar i veckan, eller mejla eller chatta om man hellre gör det. Det kostar ingenting att ringa och det syns inte på telefon-/mobilräkning att man har ringt. Väldigt bra om man behöver prata med någon som inte är en kompis eller en mamma eller en syster men som ändå bryr sig och som verkligen vill lyssna.

4 kommentarer:

  1. Du är så fin! Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är stark som skrev om det, och på ett så himla fint sätt. Jag är väldigt glad att du finns någonstans där ute och skriver det här och känner lite som jag. Tack.
    och du verkar som världsfin.

    SvaraRadera
  3. Så bra skrivet. Jag hoppas verkligen att texter som de här påverkar de som tänker precis likadant.

    SvaraRadera