tisdag 11 september 2012

243.

Jag bad skicka era finaste kärlekshistorier här, och gud så fint det har varit att få läsa (fortsätt gärna att skicka in). Några av er skrev lite såhär:

Lina"Samtidigt som jag hade paus med min dåvarande pojkvän, precis innan det tog slut, så träffade jag en kille som bara var lite längre än mig själv, hade mustasch och en helt fantastisk röst med tillhörande helsingborgsdialekt. Jag föll nog lite för honom."

"Jag tog tag i honom och vi hånglade som om världen skulle gå under dagen efter."

Andrea:"Han är två år äldre än mig och när jag gick första året på gymnasiet så vikarierade han i min mattekurs. Flera gånger faktiskt. Jag skakade de gånger jag bad om hjälp. Jag log som en fåne den gången han sa kanon och vi höll i samma papper och han tittade in i mina ögon och han läste mitt namn överst på första sidan." 

Lisa"Min räddning blev hans bruna ögon, och hans varma kropp mot min, varje natt i snart två år. Jag älskar honom så mycket att det faktiskt gör ont."

Hon avslutar med att skriva "Jag har det bra nu. Två år senare. Tänker knappt på min ben längre." och jag blir så himla-himla glad när jag läser det. 

S: "när han är ledsen kryper han in i min famn och säger att jag är den enda som får honom att må bättre,
att han känner sig trygg hos mig, och berättar hur mycket han älskar mig. 
Han är killen som gjorde en spellista till sig själv när jag skulle ut och resa, med bara låtar som påminde om mig, 
för att han skulle kunna lyssna på när han saknade mig. Det var hans mest spelade spellista.
När jag träffade hans kompisar första gången sa han till dom "Här är min flickvän!" och de berättade
sedan att han inte kunnat prata om något annat än mig i flera veckor.
Han gör mig så himla lycklig. Han är det bästa jag vet."


Emma: "I love everything you do for me, I love how you hold my hand, how you kiss my forehead, how you comfort me when Im scared, how you make me smile when I’m crying. I love how you love me, because it’s the most beautiful thing I ever seen.

I love you, with every heartbeat.

Your Emma"



2 kommentarer:

  1. Han dumpade mig.. strax efter att jag skrivit den där texten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh emma, jag är så himla-himla-himla ledsen för din skull! tusen varma kramar!

      Radera