måndag 27 februari 2012

216.

Igår blev jag ett år klokare. Jag tycker egentligen inte om att fylla år, men då det senaste året har varit jättejobbigt och mest bara fyllt av besvikelser och kontrollbehov och ett himla stort mörker kändes det så bra att lämna den här åldern bakom mig. Jag bär med mig så mycket erfarenheter från det värsta året i mitt liv. På lite drygt ett år hann jag tappa bort hela mig själv tillsammans med 17 kilo. Men vet ni, livet är så himla mycket finare nu. Och för det har jag min familj och mina vänner att tacka.

3 kommentarer:

  1. Åhå, vi fyller samma dag. Fint. Vill egentligen bara säga att alltid när jag läser din blogg (hittade till den för bara några veckor sen så har läst ganska mycket bakåt i arkivet) så har jag tänkt att "fan, det träffar rakt i hjärtat". För du skriver så fint, jämt. Ville bara säga det. Det träffar verkligen. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! :)
    Vad skönt att livet är finare för dig nu, hoppas du kan få det här året till att verkligen hitta dig själv. :)

    SvaraRadera
  3. Din blogg är så himla fin. Och DU är så himla fin. Jag beundrar din styrka <3

    SvaraRadera