måndag 30 januari 2012

207.

På tal om någonting helt annat, fy vad jag blir ledsen när folk kopierar mina texter utan att fråga och framställer det som att de har skrivit det. Förstår inte varför man vill göra så. Jag tycker så himla mycket om att ni läser här, känner igen er, och delar personliga tankar och känslor med mig. Det är så mycket värme i den här bloggen och den kommer ifrån er. Därför gör det mig så himla ledsen när någon annan inte vill vara med och dela det med oss. Som bara kopierar en massa texter som är väldigt personliga och känsliga för mig, och kallar det sina egna.

Det är sånt som får mig att undra varför jag gör det här. Men sen kommer jag ju att tänka på er och då vill jag aldrig sluta skriva.

4 kommentarer:

  1. Jag skrev en mening i min blogg som du har skrivit, men jag skrev att den kommer härifrån och att du har skrivit den, hoppas att det är okej då? Annars tar jag bort det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nej, det gör mig ju bara jätteglad! Du anar inte hur mycket sånt fint betyder för mig! Tusen kramar ♥

      Radera
  2. Förstår inte varför folk gör så! Varför låtsas vara någon annan? Dina texter verkar så äkta att jag inte förstår varför någon vill låtsas känna den smärtan. Din smärta. Hoppas du blir bättre snart! Kom ihåg att du förtjänar bättre än johan. Han behandlar inte dig rätt. Du, precis som alla andra tjejer, förtjänar en kille som behandlar henne bra. Jag hittade min när jag som minst trodde det. Din tur kommer. Jag lovar.

    SvaraRadera
  3. Nu är det äntligen torsdag!

    SvaraRadera