fredag 17 augusti 2012

239.

Hej fina! Det känns lite som att jag har tappat all tro på kärlek för tillfället. Hos mig är läget stendött nämligen. Men då tänkte jag på er. Har ni någon fin kärlekshistoria som ni vill dela med er av? Det skulle vara så himla fint att få läsa något från er. Om ni har lust så får ni väldigt gärna mejla mig. Egentligen behöver det inte handla om kärlek alls, men det får himla gärna göra det. Ni kan till exempel skriva om någon ni längtar efter eller om någon som ni saknar eller någon ni är sådär jättekär i att det liksom bubblar i hela magen.

Åh snälla ni, det vore så himla-himla fint att få läsa. Min mejladress är: omdublundarsafinnsjaginte@gmail.com


1000 kramar till er!


(om ni vill vill skulle jag kunna publicera delar av era texter här på bloggen, jag tror att det skulle kunna bli jättefint! men bara ni som vill såklart!)


2 kommentarer:

  1. är det okej att gilla/tycka om/bli kär i en kille som är 4 år yngre? jag är 21 och han är 17 (han blir 18 nästa år). han känns verkligen inte som 17 år, han är så himla mogen, men ändå. vet inte vad jag ska göra.

    SvaraRadera
  2. Ja! Det finns inga regler som säger att man inte får tycka om någon. Punkt!

    (däremot kan jag tänka att det kanske kan vara ganska svårt att få livet att gå ihop om man befinner sig i två ganska olika skeden i livet men så länge båda känner att det funkar så!)

    SvaraRadera